februari 2023

Door redactie op 10 februari 2023

De PostSchool is blij met Thijs Bonger als nieuwe docent in 2023 bij de PostSchool, zijn kennis van klassieke muziek en zijn ervaring op het gebied van lezingen geven is groot. Thijs Bonger is vrijdag 3 februari gestart bij Park Zuiderhout in Teteringen met de driewekelijkse collegereeks Op reis door de westerse muziekgeschiedenis. Ook deze collegereeks was toegankelijk voor bewoners buiten Park Zuiderhout. Voor de PostSchool was het een eerste kennismaking met Park Zuiderhout en de bewoners van Park Zuiderhout. In maart gaat Thijs door met een driewekelijkse collegereeks over de vriendschap tussen Haydn en Mozart. Deze reeks gaat plaatsvinden bij DeBreedonk en de inschrijving is op 3 maart.