Lezingen

PostSchool Lezing 2024 i.s.m Nieuwe Veste

de vrijheid van je vijand

De PostSchool Lezing 2024 staat in het teken van het project Bevrijding...en dan?

De werktitel is De vrijheid van je vijand. Meer informatie over de inhoud volgt.

Gastspreker Remko van Broekhoven

Remko is politiek filosoof, docent aan School voor Journalistiek en publiceerde verschillende boeken. In 2007 ‘Staat van Tederheid’, over liefde als politieke kracht en in 2011 ‘Verbeter de wereld, begin om halfelf’, over de relatie tussen politiek idealisme en persoonlijke ontwikkeling. In 2016 promoveerde Remko aan de Universiteit Utrecht op ‘De Bewakers Bewaakt’: een politiek-filosofische studie naar deugdenethiek, democratie en journalistiek.

datum maandag 26 november 2024

tijd 14.00 - 15.30 uur met tijd om na te praten / borrelen tot 17.00 uur

entree gratis graag aanmelden

locatie Nwe Veste Breda, Theaterzaal