Maart 2023

Door redactie op 27 februari 2023

De PostSchool heeft bij Surplus Vredenbergh nog twee collegebijeenkomsten van de reeks van zes colleges Mythologie van Marionne van de Camp. Zij gaat in op de vaak onderbelichte rol van de vrouw in de Griekse mythologie, de dichter Sappho en de zeven Olympische godinnen die in de Griekse mythologie als vrouwelijke archetypen worden gezien.
Bij Park Zuiderhout is afgelopen vrijdag de driedelige reeks door Thijs Bonger, ‘Op reis in de westerse muziekgeschiedenis’, met veel prachtige fragmenten van hoogtepunten uit de Westerse klassieke muziek afgesloten.
Vrijdag 3 maart kan er ingeschreven worden voor de driedelige collegereeks Haydn en Mozart die door Thijs Bonger wordt gegeven bij DeBreedonk die op 17 maart van start gaat.
Maximum aantal deelnemers is 10 en kosten zijn €57
Inschrijven op locatie bij DeBreedonk, Willem van Oranjelaan 17, Breda vrijdag 3 maart tussen 10.00 - 11.00 uur. Of inschrijven via info@postschool.nl