Nieuws begin april

Door redactie op 6 april 2023

De driewekelijks collegereeks Wenen rond 1900 wordt goed bezocht en van de tijdlijn, boekenlijst en aantekeningen die docent Manon Wilbrink met de deelnemers deelt wordt intensief gebruik gemaakt.
Stichting PostSchool is participant van het Mee-Makers Festival tijdens de (Ver)Beter Breda Week 18 - 23 april. Dinsdag 18 april kunt u met ons kennismaken van 10.00 - 12.30 uur bij Curio, Markendaalseweg tijdens het ImPACT-festival.
Wij hebben een quiz met vragen over de onderwerpen van de collegereeksen die wij hebben aangeboden sinds de oprichting van stichting PostSchool in 2022. Beantwoord op 18 april aan onze informatie tafel de meeste vragen met het juiste antwoord en u maakt kans op een gratis deelname aan een collegereeks naar keuze. Wees welkom !